2013-02-16

Goder natten meine kleine blog readerz! 


Igår på min lediga dag hände det en grej. Jag gick till en viss grym tjej och betalade mycket pengar för att låta henne hugga mig i armen med en nål upprepande gånger under en tid på 1 timme och 20 minuter.


Brutalt misshandlad blå/lila/gul samt en svidande/brännande känsla som faktum är värre än när jag satt där i stolen med en vibrerande, högt låtande, konstigt formad penna med nålar på spetsen tryckandes mot armen.

Ikväll har jag inte gjort ett enda smack då jag jobbar både lördag och söndag. Vet inte riktigt när jag slutar imorgon kväll men det blir antagligen att möta upp min goda vän Viktor på hemma krogen medan han, tror jag, har fotojobb!
Nu ska jag hänga upp lite tvätt för att sedan lägga mig i sängen och förbereda mig för morgondagen. Godnatt people

// madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0