darling, I am borderline

Morning folks!

Klockan slår halv 5 och det blir en tidig morgon. Vaknade av att jag sprang in på toaletten pga rätt så överfull blåsa, märkte också att tjockisen i mig skrek efter mer fett. Tänkte wth, ska ändå upp om en halvtimme. Jag gör mat och får en stress fri morgon. Sen fastnade man i soffan framför tvn med den icke fluffiga katten. 

 
 
På dagens schema står

* Svälja en eller två baljor kaffe för idag är jag slut samt blossa en hederlig morgoncigg
 
* Äta tills magsäcken säger nej till innehållet

* Duscha och sånt tjaffs

* Jobba tills klockan slår 4

 
 
Åter till katten som nu inte myser längre utan river sönder min arm pga snöret som hänger.


// Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0