you should've been here

Ännu en oproduktiv söndag då jag sov till 4 på eftermiddagen. Har precis börjat leva igen efter en träning på 2 timmar, gick ut i köket för ett glas vatten och ser då godis påsen som det till och med fanns kvar i. Stirrar på den i ett par minuter, räcker fram handen MEN jag tar tag i vattenkokaren istället. Dramatiskt, men herre jesus vad det förvånade mig själv. Träningen blir regelbunden och jag skippar godiset, känns som om jag blivit född på nytt med ett hälsosammare tankesätt.

 
En liten radio och starbucks kaffe, så bra har jag det nu. Tänkte även plocka upp lite i rummet!
Morgondagen har jag ledigt, ska befinna mig hos min vän dennis klockan 8 på morgonen för att umgås med honom medan ett par byggarbetare stormar runt i hans hus. Sedan bär det av mot staden för lite shopping och kanske till och med en öl. Ska även ta och fixa en till sak men mer om det imorgon!

// madeleine

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA!!!!!!!

2013-02-04 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0