2013-03-05

God morgon!
Här sitter jag och tuggar nikotintuggummi :P Försöker sluta röka så har börjat med de på morgonen istället för en cigg :P
Har inte hunnit uppdaterat under helgen eftersom jag och några till åkte eckerö linjen i lördags och efter det så drog vi till Danne och drack lite :P
Idag har jag min projektmiddag. Får se hur det går då :P
 
Här kommer lite bilder från i lördags ^^
Trötta tjejer på bussen, Frida och Elin :)

Hahaha ^^

Daniela har svårt att bestämma sig för vad hon ska köpa :P

Oscar, Danne och Falk :) Dom ser ganska nöjda ut :P

Frida, en glad Holmen och en väldigt suddig Daniela. 

Solnedgången ^^

Falk, Holmen, Danne, Adrian och Daniela ^^ Fullt bord

Holmen, Frida och Daniela XD Dom är så sjukt snygga asså :P
Adrian i mina byxor :P Fattar inte hur han kom i dom men det gjorde han ^^
 
Nu ska jag skriva lite på projektarbetet sedan ska jag fixa mig för skolan ^^
 
// Bim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0