holding on by a thin, thin thread

Måndagar är som sagt min lediga dag så nu sitter jag i soffan med en utav katterna och kollar lite tv. 
Ska orka röra mig ner till tatueringsstudion också, men just nu lever jag knappt. Vill ha kaffe för att vakna men jag orkar inte resa mig upp för att göra det. Ska även sätta på en tvättmaskin och fixa till lite i huset med städning osv. Det här är vad jag kallar living on the edge.

Ingenting säger att man inte får bjuda på sig själv så här kommer ett par bilder ifrån helgens festligheter.
 
 
 
 
 
Vad säger man? Dom ville köra säger inget, ser inget och hör inget. Jag körde på finns inget. Like a G6.

// madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0